Data e postimit: 2014-08-02 14:15:44
Lexime: 2754
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Kur vjen pleqëria,humb fuqia rrudhoset fytyra !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pleqëria Iku rinia Erdh pleqëria U zbardhën flokët U rrudh fytyra U shfaq lodhja dhe harresa ...
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: ERDI GORENCA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pa ty
Pa ty bota e humb kuptimin, pa ty dielli e humb shkelqimin, pa ty dita nuk errsohet, pa ty nata nuk kalohet, pa ty endrra nuk enderrohet, pa ty jeta jo, jo nuk kalohet!!!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E ëmbël rinia,e idhët pleqëria !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Pleqëve nuk iu pëlqen nxitimi,por durimi !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Nëse dështon një herë ... Mos e humb besimin ! Nëse dështon herën e dytë ... Prapë mos i humb shpresat ! E ke edhe një mundësi,ajo është mundësia e tretë!!!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Aq më shumë punë të mira që njeriu bën,përmendet në odë ! 2.Faji bëhet nga cdo njeri ,në rini e pleqëri ! 3.Dridhet shelgjja e jo bungu !
Autori: orgeta · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ndjenja
Ehte ajo qe vjen papritur si ne stuhi e furishme qe te perplas e te hedh diku tutje.Nje stuhi e paperballueshme qe shpeshhere te duket sikur te ndal dhe frymen.Eshte e veshtire kur vjen papritur e te perqafon per here te pare,e here te tjera kur ti je mes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Dielli Me rrezet e tij Sjell ngrohtësi Na dhuron dritë Luleve,fëmijëve dhe pleqëve Dielli ua qel ...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi personale · Tema: Keshilla te nevojshme
Mos e bej kurre ate zgjedhje per te cilen do pendohesh me vone Mos genje kurren e kurres se do te behet zakon. Mendoji fjalet para se ti flasesh Fjala lendon,e ne fund ti do vuash Mos e fshih doren,gurin kur ta gjuash. Ate qe eshte e jotja mos ki...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.I humburi të humb !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhuna Sa herë e dham jetën Për këtë mëmëdhe Sa herë që nevoja Për të u bë pre Nga kjo plaku i shkretë S'e shijon pleqërinë Dhe fëmija i vogël S'e shijon fëmijërinë E nëna e plakur Me sy të përlotur Veshur me të...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dobësia ime është fuqia e jote ! 2.M'plaket trupi ,por jo mendja ! 3.Nëse ke humbur luftën ,nuk do të thotë se ke humbur edhe betejën !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com